söndag 3 oktober 2010

LÅÅÅNGT inlägg, ha så kult när ni ska läsa..

Tjaa! Har inte bloggat på ett tag, men har varit borta hela helgen! i Fredags var jag på skolan somvanligt, sen på kvällen så for jag till stan för att vara med Mika och Albin, det var mycket trevligt, vi gick på max och köpte Lyxshakes SURPRISSE! efter det for vi till Håkan och såg idol, sen for vi alla och Oliver till vitberget och grillade , känner ingen av dom men det är ju alltid trevligt att träffa nytt folk!

Sen på lördag morgon for jag och Emelie med buss till Luleå för att shoppa loss!! fast ja.. blev inte så mycket shopping med det var en jäkligt rolig resa!

Sen tog vi bussen hem, fast jag hoppade av i Piteå för att vara med min Olov!<33 På kvällen for vi och såg på 3D bio, det var awesomee, tack för bion göllet <33 Vi såg Resident Evil, den var faktiskt ganska braa, men ja fattade inte så mycket.. Efter bion myste vi vidare hemma, med film! Sen sov vi, sen vaknade vi, sen låg vi och droog oss i nån timme, det är mysigt på morgonen, särskilt när man har världens mysigaste pojke bredvid sig! :$
sen for jag hem.. och nu sitter jag här.. ska läsa på till prov i morrn.. KULT
HEJS




en vacker dag, ska du med på bild!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar